14.27

Reklamation

Finns inget värre än att skänna sig som en bidragare när man går in i en butik med ett plagg som krympt eller vridigt sig.

Personalen får en alltid att känna sig som en skurk! Jag har själv både haft och stått i butik!

Det börjat nästam alltid med ett vänligt mottagande i butiken och det låter som det är inga problem, oj oj det var tråkigt för att sedan sluta med att dom står TVÅ stycken bakom kassan och pratar som jag inte vore där! VUXEN MOBBNING på hög nivå?!

Känner ni igen er?!

Finns självklart undantag på detta men få få gånger och jag går hem med samma tshirtar igen och slänger in dom i ett hörn i garderoben för att slutligen hamna i kasta högen vid nästa garderobs rensning.

Om jag nu fått REKLAMERA dessa så hade jag varit ett lycklig kund och kommit tillbaka om och om igen för att handla!

Så dåligt med att alltid vara två bakom kassan, självklart är en andra åsikt bra men då vi jämfört med en ny tshirt i butik och sett flera cm skillnad och en uppenbar vridning av tyget varför då få avslag för att ni är två och jag ensam?!


FY PÅ ER JC igen..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0