12.16

 

Min drömprins! längtar efter att bli utbjuden på denna film, fjompen hemma får ofra sig lite följt av en mysig middag lagad av honom på ett bord fint dukat med vikta servetter och nyköpta rosor i blandade färger, min favorit ramlösa och favorit doft ljusen tända! vet han ens vilka de är?

 

Disken är inplockad och inget skräp på bänken eller golvet, är detta bara ett dröm senarium eller finns han där ute? Min man är inte min drömprins precis.

JA det låter fantastiskt när någon berättar att dom möttes av nyköpta/plockade blommor hemma men fick dom då ta reda på skräpet efter pappar eller klippta stjälkar i köket?

Är jag kräsen för detta "får man ta"?! eller?

 

Suck och stön! Kom du perfekt man på en vit häst och plocka upp mig snarrast!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0