11.40

Dag 3
Sitter å dricker furkost men måste erkänna att det är svårt! Det svåra med att hålla sig borta "riktig mat" är minnerna. Jag blir verkligen mätt på en dryck men just minnet av att sitta ute med vänner och äta en färsk nytvättad sallad med mozzarella och parma skinka, ringlad olivolja och nymalen svartpeppar håller på att ta död på mig!
Ett nybakat valnöts bröd fyllt av ruccola, pepparsalami och brie! åh vad det smälter i munnen!
Detta är rätter jag aldrig skulle äta förrut eller ens testa på, kanin mat eller hippiefreks ellere nått skulle jag tänka om dom som satt och käka blad på serveringen. Näe då var det lasagne med ett lass ketchup för att få den söta sockriga smaken eller varför inte en pizza med extra ost.. Nu mår jag bara dåligt utav att ens tänka tanken på att det skall ligga och puttra i min mage! Och på det häller man i lite läsk (läs: frätande syra) usch! kan ni tänka er hur det kunde se ut där nere!
Absolut kan jag laga lasagne eller pizza idag men då blandar jagh nog upp med mycket sallar och färska grönsaker. Jag tror på en varierad kost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0