11.10

För ett år sedan gick jag med i en "vikt klubb" och har med hjälp av dom gått ner 23kg, nu har jag 10-14kg kvar tills jag nått mitt mål.

Tänkte skriva av mig är under resa. Det blir en tuff resa på 7veckor (går ner ca 1,5-3kg i veckan) med hjälp av att endast dricka måltids ersättning 3 ggr om dagen á 2,5dl.

Utöver detta får jag dricka kaffe the men utan tillsatt socker/mjölk. Vatten i mängder och en halv liter smaksatt bubbel vatten. Denna resa är mycket "enklare" denna gång då det nu finns så många olika smaker på bubbel vatten ex LOKAs nya banan eller lakrits smak! Om suget skulle komma.

Dom fyra första dagarna är som jobbigast så skall därför åka upp till landet och aktivera mig dom 10 första dagarna, samtidigt tänkte jag även starta med lite agility tillsammans med mina två små hundar.

Ni får följa en pigg glad tjej som alltid haft viktproblem och resan till en egen dröm karriär inom mode och textil samt min resaför ideal vikt.

Kommer lägga ut en hel del mode, hund, mat och skönhets inlägg då det är det jag fyller min vardag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0